יום איכות הסביבה העולמי
יום זה נועד להעלות את המודעות ליכולתו של האדם להשפיע על גורלנו ועל גורל הדורות הבאים באמצעות התנהלות יום-יומית מתחשבת בסביבה.
כיתה ב
חוברת חומרים סביב
- אנחנו מייצרים אשפה, עמודים: 83-82
- משימה: מה קורה לסוגי אשפה שמטמינים באדמה?, עמודים: 86-84
- מחזור חומרים, עמוד 87
- משימה: הפרדת חומרים, עמודים: 90-88
- משימה: שימוש חוזר, עמודים: 92-91
- משימה: משימה: קניה נבונה במרכול, עמודים: 94-93
כיתה ג
- אירוסים – הסמל של החברה להגנת הטבע
- משתמשים בצמחי הבר ופוגעים בסביבה, עמודים: 159-158
כיתה ד
- תנשמת המדבירה הביולוגית של הטבע
כיתה ה
- מצילים את ים המלח
- בולענים – נקמתו של ים המלח
ספר הלימוד
- סכנה: הים מתייבש, עמוד: 100
- מפיקים פוספטים מן הסלע – האם אפשר בלי לפגוע, עמודים: 96-95
- שומרים על כדור הארץ – פיתוח בר-קיימא, עמוד: 102
כיתה ו
- באלונה אומרים קן לבז האדום
- הבהובים של אור
- אנרגיה מהגג
- דוד השמש
- ללמוד מן הטבע- צרעה עם תאים סולריים
ספר הלימוד
- משימה: תא סולרי, עמודים 54-53
- המחיר הסביבתי של שימוש בחומרי דלק להפקת חשמל, עמודים: 69-67
- משימה: איזו תועלת מפיק האדם ממגוון המינים בטבע?, 272-269
- שומרים על מגוון המינים בטבע, עמוד: 273