מאשר/ת קבלת מידע ועדכונים מרמות - אוניברסיטת תל-אביב

 

לוח מפגשי הדרכה לשנת תשפ"ד

מפגשי ליווי פדגוגי לתוכניות העבודה עבור כל נושאי הלימוד במהלך שנת הלימודים תשפ"ד:
במפגשים תקבלו כלים דידקטיים להפעלת תוכנית הלימודים וכן ליעדים של חינוך אקלימי ושל חינוך ל-STEM, טיפול במיומנויות חשיבה גבוהות, שימוש באסטרטגיות הוראה-למידה חדשניות, מתן מענה
לשונות 
לומדים, טיפול מעמיק בתהליכי חקר, פתרון בעיות ועוד.
*בכל מפגש תתקיים גם הדרכה בשפה הערבית.

 

🚀 יום שלישי 2.4.2024 בשעה 17:30

מפגש הדרכה בנושא: אדריכלות במצרים העתיקה – פירמידות
מה פתאום?! – פיתום ורעמסס! אז מה בנו בפיתום ורעמסס?
על כך במפגש עשיינות (מייקרס) ו -STEM

 

🚀 יום שני  8.4.24 בשעה 17:30

מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתה א ולרכזי המקצוע בנושא הקיץ
במפגש יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.

 

🚀 יום שני 7.5.24 בשעה 17:30

מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתה א ולרכזי המקצוע בנושא בריאות
במפגש יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.

………………………

לפניות בנושא הדרכות פדגוגיות ניתן לפנות לד"ר דליה קילים, מנהלת הדרכה ותמיכה פדגוגית
050-7768565 | daliamabat54@gmail.com

………………………

הדרכות קודמות

תשפ"ד

יום שלישי  26.3.24 בשעה 17:30 – מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתה ב ולרכזי המקצוע בנושא השיניים שלנו
יום שני  4.3.24 בשעה 17:30 "מה המצב?" – במבט להערכה. מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתות ג-ו ולרכזי המקצוע בנושא הערכה במפגש יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.

יום שלישי 5.3.24 בשעה 17:00 מפגש הדרכה לדוברי השפה הערבית.
יום ראשון 10.3.24 בשעה 17:30 מפגש מייקרי – "הבה נרעישה רש, רש, רש…. ברעשנים". מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתות א-ו ולרכזי המקצוע בנושא רעשנים – מייקרס ו- STEM במפגש נכיר פעילויות של חקר ופתרון בעיות בהקשר לרעשנים וקשקשנים – בהנחיית ד"ר מירי דרסלר וד"ר דליה קילים.
יום שני  26.2.24 בשעה 17:30 מפגש מייקרי – "הבה נרעישה רש, רש, רש…. ברעשנים". מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתות א-ו ולרכזי המקצוע בנושא רעשנים – מייקרס ו- STEM חומרים יפורטו בהמשך.
יום שני  5.2.24 בשעה 17:30 מפגש: הדרכה פדגוגית למורי כיתה א ולרכזי המקצוע בנושא בא האביב במפגש: יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.
יום שני  12.2.24 בשעה 17:30 מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתות ג-ו ולרכזי המקצוע בנושא: תכנון לימודים ואוריינות מדעית במפגש: יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.
יום שני  22.1.24 בשעה 17:30 מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתות ה-ו ולרכזי המקצוע בנושא: תהליך החקר המדעי
יום שני  29.1.24 בשעה 17:30 מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתה ו ולרכזי המקצוע בנושא: אור ולראות קול ולשמוע, במפגש יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.
יום שני  1.1.24 בשעה 17:30 מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתה ב ולרכזי המקצוע בנושא חומרים סביב במפגש יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.
יום שני  08.1.24 בשעה 17:00 מפגש הדרכה טכנית – בהנחיית עתני עמירם, מנהל התמיכה הטכנית מטעם חברת קלאס-אי טק בע"מ. במפגש: הכרות עם מבנה המרחב המקוון מהיבט של מורה והיבט של תלמיד, שיתוף כיתות וקבוצות תלמידים, הכרות עם משימות ההערכה וכיצד נבדקות המשימות על ידי המורה.
יום שני  15.1.24 בשעה 17:30 מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתה ה ולרכזי המקצוע בנושא: מערכת השמש וכדור הארץ והחלל במפגש יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.
יום שני 25.12 בשעה 17:30 מפגש הדרכה למורי כיתה ד' ולרכזי המקצוע בנושא אוויר ומים.
יום שלישי 26.12 בשעה 17:30 מפגש הדרכה למורי כיתה ג' ולרכזי המקצוע בנושא צמחים. 26.12.23 / שעה 17:30
יום שני  25.12 בשעה 17:30 מפגש הדרכה למורי כיתה ד ולרכזי המקצוע בנושא אוויר ומים. במפגש יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.
יום שלישי 26.12 בשעה 17:30 מפגש הדרכה למורי כיתה ג ולרכזי המקצוע בנושא צמחים. במפגש יוצגו דרכי הוראה מגוונות בעזרת מצגות מלוות הוראה היברידית.
יום שני  4.12 בשעה 17:30 מפגש בנושא תכנון לימודים לנושא השלישי על פי תכנית הלימודים ומסמך מיקוד הלמידה. כמו כן, נתבונן על תופעת השלכת בעונות הסתיו והחורף מבעד לעדשות האוריינות המדעית.
שני | 18.12 | 17:30 הנחיה בנושא עונת החורף יום שלישי
5.12 בשעה 17:30 מפגש מייקרי מספר 3 – גשרים ממקלות ארטיק יום שני
18.12 בשעה 17:30 מפגש הדרכה פדגוגית למורי כיתה א ולרכזי המקצוע בנושא חורף.
שני | 4.12 | 17:30 מפגש תכנון לימודים לנושא הלימוד השלישי
שני | 4.9 | 17:30 מפגש תכנון לימודים לכיתות א-ו
מפגש זום רב גילי – רביעי| 8.11| 17:30 – הצעה לפעילויות רב גילאיות בעזרת מצגת מלווה שיעור – טבלת תכנון לימודים (רצפי הוראה ומיומנויות) לכיתות א-ו לנושא לימודי שני.
שלישי | 15 באוגוסט | 17:30 עד 19:00 למורי מדע וטכנולוגיה, כיתות א, ב, ג: השתלמות בנושא: במבט חדש בדגש על תכנון לימודים במיקוד הלמידה על נושאי הלימוד הראשונים ושיעורים לפתיחת שנת הלימודים.
שני | 21 באוגוסט | 17:30 עד 19:00 למורי מדע וטכנולוגיה, כיתות ד, ה, ו: השתלמות בנושא: במבט חדש בדגש על תכנון לימודים במיקוד הלמידה, קישור למסמכי מדיניות, אוריינות מדעית, וחינוך אקלימי ושיעורים לפתיחת שנת הלימודים.
מפגשי ליווי פדגוגי לתכניות העבודה עבור כל נושאי הלימוד במהלך כל שנת הלימודים:
המפגשים יעניקו לכם כלים דידקטיים המותאמים לתכנית הלימודים וכן ליעדים של חינוך אקלימי וחינוך STEM, טיפול במיומנויות חשיבה גבוהות, שימוש באסטרטגיות הוראה-למידה חדשניות, מתן מענה לשונות לומדים, טיפול מעמיק בתהליכי חקר, פתרון בעיות ועוד.
השתתפתם בהשתלמות? קבלו מאיתנו:
🎁 כרזה בנושא שינוי אקלים בראייה מערכתית לכיתות ג-ו.

🎁 פעילות פתיחה מרהיבה במדע וטכנולוגיה לכל אחת משכבות הגיל.
🎁 טבלאות תכנון לימודים היברידיות במדע וטכנולוגיה בהתאם למיקוד הלמידה תשפ"ד במדע וטכנולוגיה על פי יעדי משרד החינוך.

תשפ"ג

2.2 | 17:00 – הכרות עם המרחב המקוון והכרות עם הפעילויות בשכבות המידע בספרים
21.8 | 17:00 – שילוב הספרים הדיגיטליים ויחידות התוכן בתכנון לימודים שנתי במדע וטכנולוגיה
 28.8 | 17:00 – הספרים הדיגיטליים ויחידות התוכן בשירות האוריינות המדעית
7.9 | 17:00 – חגי תשרי במבט מקוון
13.9 | 17:00 – חקר מדעי ופתרון בעיות
18.9 | 20:00 – הכרת מרחב הלמידה "במבט מקוון" – הדרכה טכנית
29.9 | 17:00 – אוריינות מדעית
6.10 | 17:00 – חקר מדעי ופתרון בעיות
18.10 | 17:00 – שינוי אקלים
2.11 | 20:00 – הדרכה טכנית
יום ד' | 16.11 | 17:00 – הכרות עם המרחב המקוון – לדוברי ערבית בהנחיית ד"ר מנאל חנאן
נערוך הכרות עם הספרים הדיגיטליים, נכיר את יחידות התוכן, מיומנויות של חקר מדעי ופתרון בעיות וכיצד באים לביטוי ביחידות אלו והכרות עם משימות ההערכה.
יום א' | 20.11 | 17:00 – שינוי אקלים: צלילה ליחידות התוכן + פעילות למורים בהנחיית ד"ר מירי דרסלר
נכיר את יחידות התוכן העוסקות בשינוי האקלים, נצלול לעומק היחידה התחממות כדור הארץ ובאמצעות פעילות ביחידה.
יום ב' | 12.12 | 20:00 – מפגש הדרכה טכנית בהנחיית עתני עמירם, מנהל התמיכה הטכנית מטעם חברת קלאס-אי טק ב"מ
הכרות עם מבנה המרחב המקוון מהיבט של מורה והיבט של תלמיד, שיתוף כיתות וקבוצות תלמידים, הכרות עם משימות ההערכה וכיצד נבדקות המשימות על ידי המורה.
יום ה' | 5.1.23 | 17:00 – יחידות התוכן בהתאמה לשכבות א-ב בהנחיית נגה משען
הכרות עם יחידות התוכן המותאמות לכתות א-ב מבחינת תכנים, היבטים פדגוגים והתאמה אוריינית שפתית. כיצד ניתן להשתמש ביחידות התוכן לצורך קידום תחום השפה בכתות א-ב, כיצד ניעזר  בהפעלת שמע כמענה לתלמידים והכרות לעומק עם מבנה ותוכן היחידות.
יום א' | 15.1 | 17:00 – חקר מדעי בעזרת הדמייה ממוחשבת
הכרות עם משחקים, חידות, הדמיות וחדרי בריחה כאמצעים לקידום חקר מדעי.
יום א' | 29.1 | 19:00 – הכרות עם המרחב המקוון בשפה הערבית
יום ה' | 23.2 | 17:00 – חקר מדעי ופתרון בעיות בטכנולוגיה בהנחיית מרים פלומבו ומזל גבאי
יום ב' | 27.2 | 19:00 – שינוי אקלים בהנחיית ד"ר מירי דרסלר
היכרות עם מבנה המרחב המקוון: ספרים דיגיטליים, יחידות תוכן, משימות הערכה 15.5 בשעה 17:00
הנחיה של מיומנויות חקר מדעי ופתרון בעיות ומשימות STEM 16.5 בשעה 18:00 | 6.6 בשעה 17:00
הדמיה ממוחשבת (משחקים, חידות, חדרי בריחה) 29.5 בשעה 18:00 | 12.6 בשעה 17:00
 מפגש היכרות והדרכה לכיתות א-ב | ראשון 4.6.23 בשעה 18:00
הטבה ייחודית למורים ולתלמידים🎁 מלמדים מדע וטכנולוגיה בחוברות המודפסות לכיתות א-ב מסדרת "במבט חדש" ומקבלים במתנה את המרחב הדיגיטלי "במבט מקוון". *כולל ליווי פדגוגי בעברית/בערבית במהלך כל השנה.
 אוריינות מדעית – 13.6 בשעה 18:00
 סוגיות העוסקות בשינוי אקלים – 5.6 בשעה 18:00 | 20.6 בשעה 17:00
 הדרכה בשפה הערבית – הכרות עם המרחב, ספרים דיגטאליים ומשימות הערכה – 12.6 בשעה 17:00
 הדרכה בשפה הערבית – אוריינות מדעית, חקר מדעי ופתרון בעיות – 19.6 בשעה 17:00
הכרות עם המרחב הפדגוגי "במבט מקוון" ומשימות ההערכה 23.7 בשעה 10:00
הכרות עם המרחב הפדגוגי "במבט מקוון" ומשימות ההערכה 25.7 בשעה 17:00


עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת עדכונים שוטפים:

עמוד הפייסבוק>>  https://bit.ly/3t2eJPh

קבוצת הפייסבוק>> https://bit.ly/3oHCJEO

לפניה ישירה לשרות הלקוחות בווטסאפ>> bit.ly/3m0JDni